Veelgestelde Vragen
We zijn erg blij dat je hier bent en dat je onze klant bent. We hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.
Verzending & Levering
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over verzending, retourneren en ruilen.
Wat is de levertijd?
Je ontvangt jouw Balzac bestelling de volgende dag.
Hoe zit het met de garantie?
Wij bieden een verlengde garantie in geval van fabrieksfouten van 24 maanden.
Wat zijn de verzendkosten?
Jouw bestelling wordt vanaf een €20 gratis verzonden.
Waar blijft mijn bestelling?
De aangeleverde Track & Trace informatie is leidend voor jouw bestelling. Als de status van jouw bestelling meerdere dagen onveranderd blijft, neem dan contact op met onze klantenservice.
Is jouw pakketje niet bezorgd maar staat de track & trace informatie op 'bezorgd'? Geef het nog een paar uur, grote kans dat de bezorger snel voor je deur staat. Is dit niet zo? Neem dan contact met ons op. We gaan het voor je oplossen!
Retourneren & Garantie
Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen over onze garantie.
Hoe zit het met garantie?
Jouw aankoop heeft een garantie van 24 maanden (2 jaar) onder zowel de beperkte garantie van 1 jaar die wordt aangeboden door Balzac alsmede de wettelijke garantie zoals wettelijk is vastgesteld.
Als jouw product defect is en er sprake lijkt van een fabrieksfout. Neem dan contact met ons op.
Wat te doen bij een defect?
Als jouw product kapot is vanwege een fabrieksdefect, neem dan contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.
Kan ik mijn aankoop retourneren?
Je kunt jouw aankoop onder voorwaarden retourneren. Dit moet altijd binnen 30 dagen na aankoop zijn en binnen onze retourvoorwaarden vallen. Omdat een groot deel van onze producten als 'hygiënisch product' zijn aan te merken zijn de retourvoorwaarden iets anders dan je misschien gewend bent.